Her finder du de fedeste pokaler til spotpriser

Leder du efter pokaler? De er faktisk anvendt til rigtig mange ting. Det gælder alt fra officielle konkurrencer i sportsgrene, uofficielle konkurrencer i sportsgrene til sjov og spas til fødselsdagsfester, gallafester, studenterfester og meget mere. Det er derfor også forskelligt, hvor høje krav man har til de pokaler, man leder efter. Skal de bruges som sjov til en fest, så går du måske lidt mere efter den billige pris, end hvis den skal overrækkes som en årspokal i den lokale sportsklub eller forening. ’

Flotte pokaler fra omkring 50 kroner

Der er meget stor forskel på de forskellige pokaler, så det er muligt at få lige det, man ønsker sig. Nogle af de små modeller findes helt nede fra under 50 kr., hvorimod man kan finde nogle af de helt store, eksklusive pokaler helt op til omkring 5.000 kr. De varierer også i farver.

Du kan enten få dem i bronze, sølv, guld, eller en kombination af sølv og guld, så de passer til den placering, man ønsker at overrække dem til. De fleste pokaler er udstyret med en sort sokkel. Vil du have den til at se lidt mere eksklusiv ud, så kan du vælge at bestille dem med en træsokkel.

Her finder du de flotteste og billigste pokaler i landet

Inde på Billigepokaler kan du se et stort udvalg af flotte præmier. Det er også her, du får de bedste priser, og netop derfor er deres side en af de mest populære i landet, når der skal handles præmier. De rummer nemlig alle prislag og designs, man kan få brug for. Du kan få pokaler i alle størrelser på deres side. Ved nogle af typerne – såsom Bayer Leverkusen pokalen, kan man få det samme design i tre forskellige størrelser.

Få indgraveret en ønsket tekst på hver pokal

Du kan naturligvis også sætte dit eget præg på præmierne. Dette sker i form af indgravering af tekst, som er netop det, der gør den enkelte pokal personlig på trods af at andre måske bestiller samme model i andre sammenhænge.

Du bestemmer helt selv, hvad der skal stå på pokalen. Det kan være alt fra ”gymnasiets dydsmønster” til en 1. plads i en given sportsgren. Det er nemt at bestille graveringen med. Du udfylder blot et felt, når du bestiller pokalerne, hvor du beskriver, hvad der skal stå på den enkelte pokal, og så bliver det graveret herefter.

Lave priser, stort udvalg og 1-2 dages levering

Ud over at du har landets største udvalg af pokaler på den førnævnte webshop og de bedste priser, så får du også en hurtig leveringstid. Når du bestiller præmier derinde, så går der oftest 1-2 hverdage, før de ankommer hos dig. Er du ude i sidste øjeblik, så er det derfor et af de sikreste steder at handle, hvis du vil være sikker på, at du når at få dine præmier til tiden og ikke står til et stort arrangement og mangler en præmie til overrækkelsen. Du skal dog være opmærksom på, at nogle af de lidt mere eksklusive og dyrere modeller kan have 3-5 dages levering.

Nogle præmier koster selvfølgelig en del penge, og derfor ser du nok nødigt, at de forsvinder i posten, som pakker en gang imellem gør. Derfor er pakkerne forsikret, ligesom de også bliver sporet ved hjælp af track and trace, så du hele tiden kan holde øje med, hvor i landet de befinder sig. Det giver en vis ro, når der er tale om noget så vigtigt som præmier til et arrangement.