Postkasse-stickers-med-familie

Gør boligen personlig- lige fra postkassen til badeværelset

Selvfølgelig skal man føle sig hjemme i sit hjem, og derfor må det også gerne være lidt rodet og rustikt, så længe det emmer af familie, tryghed og hjem. Gør det det, vil enhver gæst nemlig også kunne fornemme det, og så føler man sig bare så meget desto mere velkommen. Den nemmeste måde at lade den stemning fylde hele sit hjem er selvfølgelig ved at bo i det. Det betyder ikke, at man bare skal lade alt flyde og stå til, fordi det giver en hjemlig atmosfære, men tegn på liv fra både børn og voksne i hjemmet er altså heller ikke noget at skamme sig over. På mange måder fungerer det præcis ligesom med en gammel kommode, der kun bliver mere charmerende, fordi den får et par skrammer.

Et familiært præg på indretningen

Postkasse-stickers-med-familie
Postkasse sticker med familie-figurer

Man kan dog også sagtens gøre en masse helt bevidst for at sætte et familiært præg på sit hjem indefra såvel som udenfor. Indenfor er det selvfølgelig oplagt at hænge billeder op. Det kan være af børnene, bryllupsfotografier eller et par billeder fra sidste ferietur. Vælg nogle billeder, som I synes repræsenterer jer som familie. Nogle vælger sågar at få printet deres yndlingsbilleder i stort format for at lade det indtage en prominent rolle i for eksempel stuen. En anden måde at give hjemmets inderside lidt personlighed er med malerpenslen. Hvis der er en nuance i særligt godt kan lide, er der altså ingen skade sket ved at udtrykke det på væggene. Tværtimod viser det bare, at I befinder jer god i hjemmet. Synes I, det bliver lidt for meget, kan I også nøjes med at male sove- eller badeværelset eller måske bare lave en sjov kontrastvæg.

Ydersiden kan dog være mindst lige så sjov at gøre personlig, og det er da også det første en eventuel gæst vil komme til at se af jeres hjem. Har I således givet jeres hjem et navn, eller har det historisk haft et, giver det god mening at udtrykke dette på hjemmets facade. Har i have ude foran hjemmet kan denne også være med til at give hjemmet et hyggeligt præg, om det så er æbletræer eller roser i har til at vokse derude.

Sjove og fine postkasse stickers

Den personlige indretning kan sågar krybe helt ud til postkassen, så selv postmanden kan få et indtryk af, hvem man er. Det kan man gøre ved at investere i nogle af de hyggelige postkasse stickers. Det vil altså sige klistermærker, der kan sættes på postkassen og give den et personligt præg. Postkasse stickers kan være familiemedlemmernes navne i en sjov skrifttype, men det kan også være mere kunstfærdige detaljer og illustrationer. Blandt andet findes der rigtig mange forskellige postkasse stickers med søde tegninger af jeres familiemedlemmer som alt lige fra superhelte til halloweenmonstre eller pirater. Er I til et mere klassiske, er det dog naturligvis også muligt at få på sine postkasse stickers