Den professionelle vinduespudser

Bliver du træt bare ved tanken om at skulle pudse vinduer? Sådan helt ind til benet. Fordi det tager en hel weekend at pudse dem, og fordi det aldrig bliver rigtigt godt, når du en sjælden gang giver den som vinduespudser?

Så burde du jo nok slippe den trælse opgave helt. For alle parters skyld burde du hyre en professionel vinduespudser til at klare det for dig.

Fordelene ved at lade en fagmand tage over

Der er flere gode argumenter for at lade en fagmand klare vinduespudsningen hjemme hos dig. Først og fremmest rykker han ud med alt sit grej og kan dermed nå alle dine ruder og vaske og polere dem, så det er en fornøjelse at se både ind og ud ad dem.

Desuden tager det ham ingen tid – i forhold til, hvor længe du skulle være om det samme. Det giver dig noget mere tid til at foretage dig noget helt andet.

Får du lavet en fast aftale om regelmæssig pudsning, så er det en meget stor fordel for dig, for så rykker vinduespudseren bare ud, når det er tid for det.

Brug den lokale vinduespolerer

Din lokale vinduespolerer i Kalundborg og Holbæk kan rykke ud i løbet af ingen tid, og han kender de lokale vind- og vejrforhold godt. Det er en stor fordel.

Bor du uden for dette område, så er det slet ikke noget problem, for 3 x 65 rykker gerne ud på hele Sjælland.

De pudser selvfølgelig vinduer både for private og på erhvervsejendomme. Ingen opgave er for stor eller for lille. Tilmed er deres priser ganske fornuftige.

3 x 65 tilbyder også andre serviceopgaver, som for eksempel rengøring.

Få lavet en aftale

Du kan kontakte firmaet når som helst. Enten via mail eller på telefonen. Deres nummer er ret nemt at huske.

Når de kommer på besøg hos dig, gennemgås hjemmet i forhold til, hvor mange vinduer, du har, hvor store dine vinduer er, og i forhold til, hvor snavsede disse ruder er.

Det er selvfølgelig muligt at få lavet en fast aftale med det lokale vinduespudserfirma. Får du gjort det, så behøver du slet ikke at tænke på, hvornår det er tid til at få pudset vinduer.

Om du så bor i nærheden af Kalundborg eller Holbæk, eller om du er bosat et andet sted på Sjælland, så rykker 3 x 65 gerne ud og klarer ærterne. Det bliver du glad for.